11η HORECA 2016: Πάνω από 40.000 οι επισκέπτες τη δεύτερη μέρα λειτουργίας!

Η καρδιά της Ξενοδοχίας και της Μαζικής Εστίασης χτυπά δυνατά στη HORECA! Ξεπερνώντας και τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις, περισσότεροι από 40.000 επισκέπτες κατέκλυσαν και τα 4 halls της έκθεσης, σκορπώντας κλίμα ενθουσιασμού και οδηγώντας στην κοινή διαπίστωση ότι ο μόνος κλάδος που δίνει ελπίδα για το μέλλον είναι αυτός του Τουρισμού.
Στο ίδιο συμπέρασμα κατέληξε και η αναπληρώτρια υπουργός Τουρισμού, κα Έλενα Κουντουρά, η οποία περιηγήθηκε για περισσότερες από 4 ώρες σε όλα τα περίπτερα της έκθεσης, ανταλλάζοντας ευχές με τους εκθέτες και δεχόμενη τις απόψεις τους, για να διαφυλαχθεί όσο είναι δυνατόν το μέλλον της τουριστικής βιομηχανίας.

Εξαιρετικό ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα special events!
Στο χώρο του Gastronomy Forum ο παγκόσμιος πρωταθλητής ice sculpture Fabricio Donatone μάγεψε τους παρευρισκομένους με την απαράμιλλη τεχνική τού σκαλίσματος σε πάγο.
Παράλληλα, το ενδιαφέρον δεκάδων ξενοδόχων συγκέντρωσε η κεντρική σκηνή του Hotel Build and Design, που φιλοξένησε μια σειρά εξαιρετικών εισηγήσεων, όπως εκείνη με θέμα “Κατάταξη και πιστοποιήσεις” από τον Χρήστο Ανδρουτσάκη, μηχανικό πληροφορική στο Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας (ΞΕΕ).
Τέλος, στο Future Hotel on the Web ξεχώρισε η ομιλία με θέμα “Διαδικτυακή διαχείριση σχολίων και παραπόνων στο σύγχρονο ξενοδοχείο” από τον marketing manager της REVINATE, Τhomas Landen.
Αξίζει να αναφερθεί επίσης πως το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας παρουσίασε σήμερα στο χώρο δράσης του Ελληνικού Πρωινού, τις προτάσεις για πρωινό με τοπικά παραδοσιακά προϊόντα της Μυκόνου, της Πάτμου και της Αστυπάλαιας.

Η Google για πρώτη φορά στη HORECA
Η δράση “Grow Greek Tourism Online”, που φιλοξενείται για πρώτη φορά στη HORECA, συγκέντρωσε το ενδιαφέρον εκατοντάδων επαγγελματιών από τον ευρύτερο τομέα του Τουρισμού, οι οποίοι δεν έχασαν την ευκαιρία να επισκεφθούν το εκπαιδευτικό κέντρο, που δημιουργήθηκε στην αίθουσα C02, για την ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων των επαγγελματιών του τουρισμού. Η συγκεκριμένη δράση είναι μία πρωτοβουλία της Google, σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και τον ΣΕΤΕ, με στόχο να βοηθήσει κάθε τουριστική επιχείρηση να πετύχει τους στόχους της.



This website uses cookies and asks your personal data to enhance your browsing experience.